Albert Heijn puC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Albert Heijn puC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

martin-d 15-11-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Puc in oktober 2007 gekocht. Nooit een probleem gehad. 1 x per 3 maanden lade gereinigd en in totaal pas 3 x gedeelte boven lade schoongemaakt, dus zeer weinig onderhoud. Dagelijks drink ik 2 kopjes cappuccino. De Puc-cups geven een vollere smaak en zijn dus lekkerder dan de AH-cups. Omdat ik erg hete koffie het lekkerst vind, doe ik deze nog even 20 seconden in de magnetron maar deze handeling vind ik geen enkel probleem. Ik hoop dat mijn Puc het nog lang volhoudt want hij geeft lekkere cappuccino voor 25 cent per kopje.

martijn-h 27-07-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

We hebben twee keer een Puc gekocht (nieuwe versie) en allebei gelijk weer terug moeten brengen. Het apparaat geeft steeds aan dat hij oververhit is, ook als je hem net aanzet. Resetten maakt ook niet uit. Daarnaast is heet water niet heet genoeg om lekkere thee van te zetten. Ook voor ons geen Puc meer.

moon 3 07-07-2009

een rot apparaat
het water is niet echt warm dus lauwe thee.
warmte element gaat snel kapot
NOOIT MEER EEN PUC

eveline 06-06-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Vreselijk apparaat! Binnen een jaar kapot. Vieze koffie! Nooit meer een PUC.

koffieleutjekoffiejemee 05-03-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Puc net een jaar gehad, nu al kapot, ook vaak moeten ontkalken.
Gewoon een waardeloos ding.
Ik ga direct op zoek naar een andere koffiepadmachine.
nooit meer een Puc.

henamsterdam 12-02-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Na een jaar en twee maanden, heeft hij er helemaal de brui aangegeven. Nadat ten eerste de koffie veel te koud was, warm water voor thee niet helemaal koffievrij is, koffie verkeerd en cappuccino niet echt geweldig uit het apparaat kwamen, er constant koffieplasjes onder het apparaat stonden, is hij er eindelijk mee opgehouden na een paar keer flink lawaai gemaakt te hebben en enorm te hebben staan trillen op het aanrecht. Ik was in staat om het apparaat bij ene supermarkt achter de servicebalie te keilen vanwege alle ellende, maar misschien is het beter om van een jaar lang frustratie verlost te zijn. Werd trouwens wel aardig geholpen bij de klantenservice.

TanteV 17-01-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Waardeloos, naar aanleiding van de uitzending in Kassa okt.2007 gelijk gekocht van mijn verjaardagsgeld. Mijn koffie en ik thee in een apparaat. Voor thee veelste koud. De koffie met melk is ook erg koud. Ben over de service van PUC ook echt niet te spreken. Zowel mijn ouders als ik hebben beide een apparaat ruim een jaar en dan gaat deze echt mankementen vertonen. De koffie cups worden ook min of meer uit de supermarkten verbannen, als je ze koopt let op de houdbaarsheiddatum.
Zeker geen aanrader dus mis mijn Senseo.

Myr41 06-01-2009
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Wij hebben sinds een half jaar een puc en hij bevalt prima!
We hebben de vernieuwde versie en de koffie is echt heet, ook al het eerste kopje.
Het grote water reservoir is ideaal. Wel een minpuntje...aan het hete water zit toch een koffiesmaakje dus die gebruiken we niet.
Ik lees dat verschillende mensen problemen hebben omdat de hendel te zwaar gaat. Tip: zorg ervoor dat de pads goed verdeeld in de padshouder liggen, dan gaat de hendel heel soepel en licht naar beneden.

Robakke 27-12-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Slecht apparaat, eerste kopje te koud en het is een lawaaiig ding. Daarnaast past er geeneens een mok onder en het was altijd een kliederboel rondom het apparaat, als je hem opent om de pad eruit te halen druppelt er altijd nog koffie uit dat -in mijn geval- op de grond terecht kwam..

Ging twee weken na het verstijken van de garantietermijn kapot. Er zijn in totaal hooguit 500 kopjes koffie uitgekomen. Ik koop 100% zeker geen nieuwe.

Marceldoes 26-07-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Nu na een tijdje de nieuwe PUC ( 1860 Watt) geprobeerd te hebben blijf ik toch positief.
De koffie is goed warm. Tweede kopje blijft warmers als eerste, maar beide zeer acceptabel warm.
Let er idd goed op dat je een vernieuwde versie koopt.
Zelfs als zit er een sticker op van vernieuwde versie, controleer het wattage.

Jan-willem 19-07-2008

voel me goed genept,
dacht de vernieuwde puc via de website te kopen, en na divers contact via mail is mij verzekerd door puc dat ik deze ook krijgen zou.
gelukkig de postbode kwam en netjes op de doos nieuwe model sticker.
en in de doos zit dus mooi het oude model.
te zien aan serie nummer en het wattage.
jammer zeer slechte beurt voor puc

Rich Rutges 30-06-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

De eerste puC heb ik na een dag al teruggebracht. De koffie kwam er lauw uit en na enkele lauwe bakkies ging het licht op rood.Ook na herhaald resetten was hij niet meer aan de gang te krijgen. We hebben gebeld en kregen direct een nieuw apparaat.Ook de tweede PUC geeft nog steeds lauwe koffie, zeker het eerste kopje. Resetten hebben we al -tig keer gedaan, maar dat helpt niet. Vervolgens na enkele maanden ontsnapt er ineens een hoop stoom en lijkt het apparaat het voorgoed opgegeven te hebben,er komt alleen nog maar koud water uit,ook na herhaaldelijk resetten.

De afwerking en het materiaal laten ,na langer gebruik, ook nogal te wensen over.Het lakwerk vertoond slijtageplekken en het metalen rooster zit vol met krassen van de onderkant van de kopjes.Het app. ziet er niet uit en dat al na een half jaar.Onze Senseo zag er na 3 jaar nog uit als nieuw.
We hebben maar weer gebeld en moeten het apparaat opsturen.Spijt dat we de toen nog goed werkende Senseo hebben weggedaan.
Afwachten maar weer.

Mrs Raymond 20-05-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Eindelijk, dacht ik naa jaren trouwe dienst van de senseo(die het overgens nog steeds goed doet),koop een PUC (vernieuwde versie!)voor moederdag. Makkelijk voor de thee en hoeft niet voor te verwarmen, Ideaal.
De eerste hadden we nog geen twee weken in gebruik en begon er al een lampje te knipperen Ontkalken?
goed wie weet meschien vuil.
Ontkalker erin en weer opnieuw aandrukken vliegt de aardlek eruit? wasmachine messchien?
aardlek weer omgeschakeld weer opnieuw de PUC aanzetten weer aardlek eruit (kortsluiting in de PUC).
Nieuwe opgehaald vullen met water komt direct het water aan de onderkant van de PUC er net zo hard weer uit lopen.Tweede foutje van PUC!
Kortom de koffie was erg lekker van de PUC maar voor ons geen nieuwe meer.
Lang leve de oude vertouwde Senseo!!

aleks 01-05-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Na een paar jaar senseo werd het tijd voor een andere pad machine. Alle voor/nadelen tegen elkaar afwegend kwam ik uit op de puc.

Na een maand gebruik kan ik zeggen dat het de goede keus was. Goed.... ze hadden wat beter kunnen aangeven waar de kopjes moeten (maar het ligt wel errrg voor de hand hoor) en ja: het 1e kopje is (logisch overigens) minder warm dan de volgende. Maar het weegt niet op tegen de voordelen: in 2 sec. klaar voor gebruik, een veel groter en zeker prettiger draagbaar water reservoir (12-15 kopjes!), de mogelijkheid tot seperaat warm water tappen, de cups ( leuke gadget) maar vooral : lekkerdere koffie !! Het verschil zit hem m.i. in de hogere druk (waardoor je lasthebt van wat stoom).

Overigens, ondanks de verhalen hier: de temperatuur van de koffie is zeker acceptabele (heter dan die uit onze al wat oudere senseo in elk geval) Het -mooie- apparaat lijkt me ook wat degelijker uitgevoerd dan de senseo.

Bb68 06-04-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Er is een vernieuwde versie uitgekomen.
En deze werkt wel naar verwachting.
De hoeveelheid koffie die er nu uitkomt is perfect. De temperatuur is nu geweldig. ( te heet om gelijk op te drinken) Kortom ze hebben nu wel nagedacht over deze PUC!

toos 1958 06-04-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

in november een puc gekocht ,lanzamerhand begon hij steeds meer te trillen, op een gegeven moment kwam er geen koffie meer uit. alles nogmaals gereinigd +ontkalkt [al was dat niet nodig] gereset maar rood lampje bleef branden en er kwam stoom uit. service gebeld ik kreeg een nummer toegewezen en mocht hem omruilen voor een andere. na twee maanden deze ingebruik te hebben, begon ook deze te trillen. en wel zo erg dat je de kopjes goed vast moest houden. en jawel hoor! ook weer geen koffie. alleen koud water uit het uitloopje voor de melk.na resetten weer wel heet water, maar uit het zelfde gaatje. mailtje gestuurd naar servicecenter , mag hem opsturen en krijg mijn geld terug.[bij het serienummer staat made in china,dat zegt al genoeg,goedkope electronica] EEN FLOP VOOR ALBERT HEIN!

hagrid1 24-03-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

de Puc hebben wij meteen na introductie aangeschaft. Onze oude Senseo was stuk, de Puc bood nieuwe mogelijkheden (mijn vrouw houdt van Capuchino èn ook de thee-optie is prettig).
Meteen al ontdekt dat de capuchino koud was door gebruik van de Cup (die is immers KOUD). Opgelost door de Cup voor gebruik in de Cup in heet water op te warmen...
Verder was de koffie OK, schuimlaag niet geweldig.
Na drie maanden hield de Puc er van het één op het andere moment mee op... Alleen nog veel herrie, geen koffie meer.. Teruggebracht naar de winkel. Werd opgestuurd, de Puc was inmiddels uit de handel werd ons verteld. Na twee weken telefoon: we kregen ons geld terug....
Nu maar een nieuwe versie Senseo gekocht.... bewezen betrouwbaarheid boven de extra mogelijkheden verkozen. Dan maar melk schuimen in de magnetron...

hwbos 18-03-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

ik had de Puc in nov.aangeschaft door de aanbeveling van Kassa! De eerste paar dagen was ik enthousiast maar dat veranderde snel. Na een tijdje was de koffie niet meer te drinken, gewoon slootwater. Ik heb begin mrt. gebeld met de servicelijn van Puc. Zij vroegen mij het serienr. en mijn persoonsgegevens. Hierop kreeg ik een registratienr. van hen en met dit nummer en inlevering van de Puc heb ik het aankoopbedrag teruggekregen van de winkel. Dit was echt een miskoop. Ook ik gebruik weer een oude Senseo en geniet weer van een lekker bakje Senseo met schuimlaag.

Peter Heuseveldt 17-03-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

De eerste puC heb ik na een week al teruggebracht. De koffie kwam er zó lauw uit, dat een suikerklontje er niet eens in oploste. Nu zijn we met de tweede puC bezig. 't Is nog steeds knudde. Koffie is gewoonweg lauw, zeker het eerste kopje. Resetten hebben we al -tig keer gedaan, maar dat helpt niet. Vervolgens krijg je een briljante tip: eerste 1 of 2 keer een kop heet water tappen, en dan is de koffie daarna wél warm. Ja dag! Als ik 's morgens voor ik naar mijn werk ga even snel een kop koffie wil, ga ik niet eerst meer dan 5 minuten lang allerlei toeren uit staan halen om 1 kopje redelijk warme koffie te krijgen. Want ik héb het wél geprobeerd, puur omdat ik het wilde weten, en ik kan u melden: na eerst twee keer warm water te hebben getapt, is de koffie een paar graden warmer, maar nog steeds niet lekker heet.

De afwerking en het materiaal zijn pet. Het chromen roostertje zit nu al vol krassen dankzij de dansende kopjes tijdens het koffiezetten, het laatje is moeilijk terug te duwen (blijft vaak steken) en meer kracht zetten durf ik niet, want dan ben ik bang dat ik heel de handel afbreek. De metalen beugel is slecht afgewerkt en werkt zó zwaar, dat ik iedere keer bang ben dat het hele apparaat in tweeën breekt als hij eindelijk met een klap open of dicht schiet.

Terugbrengen zal wel niet meer gaan (hoewel ik vind dat ik twee jaar garantie heb en dat het apparaat gewoon niet goed werkt als het lauwe koffie serveert). Dus best kans dat mijn puC binnenkort naast de vuilnisbak staat. Verkopen of weggeven wil ik hem niet, want smerige lauwe koffie kun je niemand aandoen. Gelukkig heb ik mijn Senseo nog!

Hallo 10-03-2008

Hoi,

Nou wij hebben hem een paar dagen in het bezit en hebben dus nog geen problemen, de koffie vinden wij lekkerder als die je met een Senseo zet. tot nu toe geen slechte beslissing geweest.

Ivonne NL 05-03-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

In het begin een goed apparaat. Koffie net zo warm (of lauw) als de 2e Senseo die ik had. Na 2 mnd lekte er water uit de Puc. Terug gebracht naar de winkel. Na 2 weken melding gekregen dat het apparaat niet meer te maken was. We kunnen nu ons geld terug gaan halen. Verder gaf de winkel aan de Puc uit de verkoop te halen. Ik koop geen nieuwe meer. Volgens mij is dit een miskleun geweest van Albert Hein. Jammer. Heb nu de allerleerste (inmiddels 3e handse) Senseo staan, die goede en vooral warme koffie maakt.

Hein40 02-03-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Op zich een aardig apparaat. Temperatuur zou wat hoger kunnen en de kopjes trillen en bewegen over het rooster.

a.d 25-02-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

rotzooi, na aankoop 3 dagen later zo lek als n mandje. teruggebracht naar de winkel, bijna 3 weken bij de reparatie geweest. Na 3 weken belde de winkel dat het apparaat niet meer te maken was! Na enige discussie ons geld terug gekregen. Koop dit apparaat niet, het zit vol met kinderziektes, hij lekt, gaat zeer stroef open, en de koffie is zo lauw als wat, al met al een zeer slecht apparaat. Toch maar weer n Senseo gekocht!

Bvda 19-02-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

Na de test van kassa de puc aangeschaft. Geen opwarmtijd is prettig maar de koffie is niet erg warm. Het gebruik van de cups geeft je wel veel mogelijkheden maar de koffie is nu nog kouder. Bovendien blijven de cups aan het pennetje dat ze doorprikt hangen. De la gaat hierdoor niet meer open. Na een aantal keren is het pennetje dat de cups doorprikt nu afgebroken en is de puc opgestuurd voor reparatie. Dit gaat ca 4 weken duren! De test van kassa en de mogelijkheden van het apparaat lijken erg goed maar ik denk nu dat je beter door kunt sparen voor een echt espresso / cappuccino apparaat! Natuurlijk zijn deze een stuk duurder maar aangezien mijn puc na 4 maanden bij de vuilnis kan is deze ook niet erg goedkoop. Bovendien is het gebruik van EN een koffiepad EN een cup ook een dure oplossing! Kortom, liever doosparen en je het geld voor de aanschaf van een puc besparen!

olympus _marc 06-01-2008
Geschreven voor: Albert Heijn puC

direct na aanleiding van het positieve verhaal bij een consumentenprogramma
de puc gekocht. maar na gaat hij weer de doos in en de senseo komt weer terug op de plaats.
hij is zeer ongemakelijk in het gebruik. hij lekt overal koffierestjes en overal blijven koffieresten achter.
en het schoonmaken is ook niet eenvoudig. verder blijft er te veel schuim achter in de houder die eigenlijk in de koffie zou moeten.
jammer. voor mij miskoop 2007 geweest en ik denk iets te snel op de markt gezet.
marc